איך מחזירים פריט?

Live Chat

לא מרוצה עם ההזמנה, הזמנת את המידה הלא נכונה או הצבע הלא נכון? לקבלת החזר כספי, ניתן להחזיר פריטים שלא נלבשו (במצבם המקורי) תוך 28 ימים מקבלת ההזמנה​. אין זה משפיע על זכויותיך להחזיר מוצרים פגומים.  תהליך ההחזרות שלנו הינו פשוט, יש להשתמש בטופס ההחזרות שלנו ובצעו את הצעדים הבאים:

תהליך ההחזרות הינו פשוט, יש להשתמש בדף ההחזרות בחבילה שלך ולבצע את הצעדים הבאים:

  1. היכנסו לאתר http://wnreturns.com/next/en/
  2. בצעו את הצעדים בפורטל על מנת ליצור את תווית מען ההחזרות שלכם. עליכם להצטייד במספר סימוכין ההחזרות שלכם (המוצג בצד ימין) על מנת למלא את הטופס.
  3. סכום בסך 25 ש"ח ינוכה מההחזר הכספי שלכם עבור השימוש בשירות הזה.
  4. תלשו את טופס ההחזרות לאחר מילוי כל הפרטים (בצד ימין) והכניסו אותו לחבילה עם הפריט/ים אותו/ם תרצו להחזיר (שלב זה חשוב מאוד מכיוון שלא נוכל לבצע את ההחזר הכספי ללא טופס זה).
  5. הדביקו לחלק החיצוני של החבילה את תווית מען ההחזרות אותו תדפיסו דרך הפורטל, וודאו כי לא ניתן לראות את התווית המקורית.
  6. קחו את החבילה לסניף הדואר המקומי שלכם.
  7. מספר הסימוכין להחזרה שלכם (בצד ימין) מהווה הוכחת משלוח. אנא רשמו אותו ושמרו אותו עד שתקבלו אישור שההחזר הכספי זוכה.

    ההחזר יבוצע תוך 28 ימים, לשיטת התשלום בה השתמשת לביצוע ההזמנה.

    אם טופס ההחזרות כבר איננו בידך, יש לפנות אלינו לסיוע.

    עבור פריטים שלא יוחזרו בהתאם למדיניות המפורטת לעיל יתכן שלא יינתן החזר כספי, או שיינתן החזר כספי לפי מחיר המכירה האחרון/הנוכחי, או שהם יישמרו בידי נקסט.