איך מחזירים פריט?

צ'אט לייב

לא מרוצה לגמרי, או שהזמנת מידה שגויה/צבע שגוי? באפשרותך להחזיר פריטים שלא נלבשו (במצבם המקורי) תוך 28 ימים מקבלת ההזמנה לקבלת החזר כספי מלא. תנאי זה אינו משפיע על זכויותיך להחזיר פריטים פגומים. בנוסף, ניתן להחזיר פריטי קוסמטיקה, תכשיטים מסוימים ופריטים עם אריזת אבטחה רק אם הם פגומים.

יש לשלוח הזמנות לכתובת הבאה:

NEXT PO BOX 1124

BRADFORD

BD4 6AU

ENGLAND

תהליך ההחזרות הינו פשוט, יש להשתמש בדף ההחזרות בחבילה שלך ולבצע את הצעדים הבאים:

  1. בחר את קוד הסיבה עבור הפריט(ים) אשר אתה מחזיר.
  2. הסר את תלוש ההחזרות והכנס אותו לתוך החבילה יחד עם הפריט(ים) אשר אתה מחזיר (שלב זה חשוב מאוד, בלעדיו לא נוכל לבצע את ההחזר הכספי).
  3. קלף את מדבקת הכתובת להחזרות והדבק אותה על פני החבילה. ודא כי לא ניתן לראות את המדבקה המקורית.
  4. החזר את החבילה בשיטה המועדפת עליך. שים לב כי איננו מציעים החזרות בחינם. על השולח לשלם את עלות המשלוח, וסכום זה לא יוחזר על ידי Next. לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באינטרנט לחנות Next.
  5. יש לשמור את הוכחת המשלוח עד קבלת אישור שההחזר הכספי שלך בוצע. ההחזר יבוצע תוך 28 ימים, לשיטת התשלום בה השתמשת לביצוע ההזמנה.

אם כבר אין לך את דף ההחזרות, אנא צור קשר עמנו ואנו נסייע לך.

עבור פריטים שלא יוחזרו בהתאם למדיניות המפורטת לעיל יתכן שלא יינתן החזר כספי, או שיינתן החזר כספי לפי מחיר המכירה האחרון/הנוכחי, או שהם יישמרו בידי נקסט.