חסר פריט בחבילה שלי

צ'אט לייב

אם חסר פריט מהחבילה שקיבלתם, יתכן שהוא מתעכב. הפריט יישלח אליכם בחבילה נפרדת כשתגיע סחורה חדשה. אנא בדקו את אישור ההזמנה שנשלח אליכם בדוא"ל. התאריך המשוער למשלוח אמור להיות מצוין בצד הפריט החסר.

לפעמים פריטים נשלחים בנפרד ממחסן אחר. אם חסר פריט מהחבילה שלכם, אנא עיינו בדף המשלוח או בפתק המוצמד לחבילה ובדקו אם מצוין שם שהפריט יישלח אליכם במועד מאוחר יותר. בדקו גם את תיבת הדוא"ל הנכנס שלכם. אם קיבלתם הודעה ובה מספר מעקב נוסף, החבילה השנייה כבר בדרך אליכם.

אם החבילה שקיבלתם פגומה, אנא בדקו שכל הפריטים שהזמנתם נמצאים בפנים. אם חסרים פריטים, אנא צרו עימנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נשמח לסייע לכם.