לא קיבלתי את ההזמנה שלי

צ'אט לייב

עקבו אחר החבילה שלכם באופן מקוון על ידי הקלקה על הקישור שבהודעת הדוא"ל ששלחנו אליכם. אם בעמוד המעקב מצוין שהמשלוח הגיע ליעדו, החבילה נמצאת בסניף הדואר הקרוב לביתכם. מיקום ופרטי סניף הדואר יופיעו באתר דואר ישראל.

יהיה עליכם לאסוף את החבילה שלכם מסניף הדואר – אל תשלחו להביא עמכם תעודת זהות או דרכון.

אם פריט מסוים מתעכב, הוא יישלח אליכם בחבילה נפרדת כשתגיע סחורה חדשה. אנא בדקו את אישור ההזמנה שנשלח אליכם בדוא"ל. התאריך המשוער למשלוח אמור להיות מצוין בצד הפריט החסר.

לפעמים פריטים נשלחים בנפרד ממחסן אחר. אם חסר פריט מהחבילה שלכם, אנא עיינו בדף המשלוח ובדקו את הפריט אמור להישלח אליכם במועד מאוחר יותר. בדקו גם את תיבת הדוא"ל הנכנס שלכם. אם קיבלתם הודעה ובה מספר מעקב נוסף, החבילה השנייה כבר בדרך אליכם.

אחרת, צרו עימנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נשמח לסייע לכם.