לחצו כאן כדי לגלוש באתר שלנו עם כלי נגישות נוספים, כגון קריאת מסך

משלוח

משלוח הביתה

חדשות טובות, המשלוח הוא כרגע בחינם לכל ההזמנות שמעל 100 ש״ח. הזמנות שמתחת ל-100 ש״ח יחוייבו ב-15 ש״ח דמי משלוח לכל הזמנה.

ההזמנה שלכם תימסר באמצעות דואר ישראל לסניף הדואר המקומי שלכם תוך 3-6 ימי עסקים.

ייתכן שההזמנה תיקח עוד מספר ימים בתקופות החגים בישראל, ימי חופש לאומיים בבריטניה, בסופי שבוע ובתקופות של מכירות.

כאשר ההזמנה תגיע לסניף הדואר המקומי שלכם, תישלח הודעה ליידע אתכם שהחבילה שלכם מוכנה לאיסוף.

אנא הצטיידו בהודעה ובתעודת זהות או דרכון בעת איסוף החבילה מסניף הדואר.


מידע נוסף אודות משלוחים

לצערנו לא ניתן לבצע משלוחים לכתובת שונה מזו הרשומה בחשבונכם. כלל זה כולל כתובת עבודה, תא דואר או כתובת במדינה אחרת.

כדי להימנע מעיכובים מיותרים במשלוח החבילות אנא קחו רגע לעדכן את המיקוד בחשבון שלכם עם המספר בן 7 הספרות.

אם אינכם בטוחים לגבי המיקוד בן 7 הספרות שלכם, אנא היכנסו לקישור הבא למידע נוסף:

'https://mypost.israelpost.co.il/zipcodesearch'

שימו לב כי אם ביצעתם הזמנות בסמוך אחת לשנייה, הן עשויות להישלח יחד על מנת לוודא שהפריטים יגיעו אליכם בהקדם האפשרי.


האם יחייבו אותי בדמי מכס?

בהתאם לערך של ההזמנה שלך והמדינה שלך, אתה עשוי לשלם מכס או מיסי ייבוא החובות כשהחבילה שלך תגיע למדינה. כפי שמפורט בתנאים והגבלות שלנו, על הלקוח לשלם את עמלות אלה והם ולא יכוסו על ידי נקסט.

אגרות אלה מוגדרות על-ידי המדינה שלך ומשתנים בין ההזמנות, אינינו מסוגלים לחזות מה האגרות ההלו יכולות להיות. למידע נוסף, אנא פנה למשרדי המכס המקומיים שלך לפני ביצוע הזמנה.

אתם אחראים לוודא שכל המוצרים שאתם מזמינים מותרים לייבוא לפי חוקי המדינה.


משלוחים בתקופות מבצעים

במשך תקופות של מבצעים, משלוחים יגיעו תוך 14-21 ימים. תאריך המשלוח שלכם יאושר עם ביצוע ההזמנה.


* בכפוף למלאי, זמינות השליחים ואזור פעילות השליחים/מיקום המחסן. חריגים חלים, עיינו בתקנון ובתנאים המלאים.



זמני משלוח לחג המולד

ייתכנו עיכובים במשלוחים בתקופת חג המולד - תאריך המשלוח בפועל יאושר בקופה.


Monday 23rd December יום עבודה
יום שלישי ה-24 בדצמבר יום עבודה
Wednesday 25th December Non Working Day
יום חמישי ה-26 בדצמבר יום עבודה
יום שישי ה-27 בדצמבר יום עבודה
יום שבת ה-28 בדצמבר יום עבודה
יום ראשון ה-29 בדצמבר יום עבודה
יום שני ה-30 בדצמבר יום עבודה
יום שלישי ה-31 בדצמבר יום עבודה
יום רביעי ה-1 בינואר יום עבודה
Wednesday 2nd January יום עבודה
יום שישי ה-3 בינואר יום עבודה
Saturday 4th January יום עבודה
יום ראשון ה-5 בינואר יום עבודה
יום ראשון ה-6 בינואר יום עבודה



ברגע שההזמנה שלך נמצאת בדרך, יישלח לך מספר מעקב במייל.

כדי לעקוב אחר החבילה שלך, פשוט לחץ על הקישור במייל, שייקח אותך לאתר דואר ישראל. שימו לב כי יהיה ניתן לעקוב אחר הזמנתכם רק מרגע הגעתה לישראל, דבר העשוי להימשך 2–3 ימי עבודה. אם אינך מצליח למצוא את מייל המעקב, אנא וודא כי בדקת את תיבת הספאם או דואר הזבל שלך.


לא קיבלתי את ההזמנה שלי

עקבו אחר החבילה שלכם באופן מקוון על ידי הקלקה על הקישור שבהודעת הדוא"ל ששלחנו אליכם. אם בעמוד המעקב מצוין שהמשלוח הגיע ליעדו, החבילה נמצאת בסניף הדואר הקרוב לביתכם. מיקום ופרטי סניף הדואר יופיעו באתר דואר ישראל.

יהיה עליכם לאסוף את החבילה שלכם מסניף הדואר – אל תשלחו להביא עמכם תעודת זהות או דרכון.

אם פריט מסוים מתעכב, הוא יישלח אליכם בחבילה נפרדת כשתגיע סחורה חדשה. אנא בדקו את אישור ההזמנה שנשלח אליכם בדוא"ל. התאריך המשוער למשלוח אמור להיות מצוין בצד הפריט החסר.

לפעמים פריטים נשלחים בנפרד ממחסן אחר. אם חסר פריט מהחבילה שלכם, אנא עיינו בדף המשלוח ובדקו את הפריט אמור להישלח אליכם במועד מאוחר יותר. בדקו גם את תיבת הדוא"ל הנכנס שלכם. אם קיבלתם הודעה ובה מספר מעקב נוסף, החבילה השנייה כבר בדרך אליכם.

אחרת, צרו עימנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נשמח לסייע לכם.


חסר פריט בחבילה שלי

אם חסר פריט מהחבילה שקיבלתם, יתכן שהוא מתעכב. הפריט יישלח אליכם בחבילה נפרדת כשתגיע סחורה חדשה. אנא בדקו את אישור ההזמנה שנשלח אליכם בדוא"ל. התאריך המשוער למשלוח אמור להיות מצוין בצד הפריט החסר.

לפעמים פריטים נשלחים בנפרד ממחסן אחר. אם חסר פריט מהחבילה שלכם, אנא עיינו בדף המשלוח או בפתק המוצמד לחבילה ובדקו אם מצוין שם שהפריט יישלח אליכם במועד מאוחר יותר. בדקו גם את תיבת הדוא"ל הנכנס שלכם. אם קיבלתם הודעה ובה מספר מעקב נוסף, החבילה השנייה כבר בדרך אליכם.

אם החבילה שקיבלתם פגומה, אנא בדקו שכל הפריטים שהזמנתם נמצאים בפנים. אם חסרים פריטים, אנא צרו עימנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נשמח לסייע לכם.


קיבלתי את הפריט הלא נכון

אנו מצטערים אם קיבלתם פריט שונה מזה שהזמנתם או מהתיאור שמופיע באתר. אנא צרו עימנו קשר בהקדם האפשרי ונשמח לסייע לכם.


קיבלתי פריט פגום

אנו מצטערים מאוד לשמוע שקיבלתם פריט פגום.

אם קיים בפריט פגם בולט בעת קבלתו, אנא צרו עמנו קשר ופרטו מה הפגם לפני שתחזירו את הפריט, כדי שנוכל לייעץ לכם כיצד להמשיך.


הפריט שלי נפגם

אנו מתנצלים על כך שהפריט שלכם נפגם בעת השימוש.

לפני שאתם מחזירים מוצר, אנא צרו עמנו קשר בהקדם האפשרי וספרו לנו מה הבעיה, כדי שנוכל לידע אתכם באילו פעולות לנקוט.

בנוסף, יש להשתמש בנעלי ילדים רק למטרה המיועדת שלהן. אנא שימו לב שנעלי הילדים עוצבו למזג האוויר בבריטניה. מסיבה זו, הנעליים עשויות להתבלות באופן מהיר יותר במדינות מחוץ לבריטניה. אין באפשרותנו לקחת אחריות על פגמים שנגרמו בשל שימוש יתר או שימוש לא תקין.


פרטי קשר

אם יש לכם שאלה כלשהי, אנו זמינים לסייע לכם באופן מיידי באמצעות הצ'אט. לחצו כאן כדי להתחיל.



אם תרצו לדבר עם אחד מן הצוות שלנו, אנא התקשרו אלינו באופן ישיר. הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, שם נציג דובר עברית יהיה זמין לסייע לכם.

טלפון:

037208292

תוכלו גם למצוא אותנו במדיה החברתית, אנא לחצו על הקישורים הבאים לצפייה בפרופיל שלנו:

תלונות

אם אינכם מרוצים עם מוצר משלנו או עם השירות שלנו, אנו רוצים לשמוע על כך.

אנו תמיד רוצים לתקן את המצב, אז אנא צרו עמנו קשר בדרכים הבאות:

התקשרו אלינו, הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

שלחו לנו מייל לכתובת International_Complaints@nextdirect.com

אנא ציינו שם, כתובת ומספר טלפון על מנת שנוכל ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

פרטי משרד ראשי

כתובת:

Next Retail LTD

Desford Road

Enderby

Leicester

LE19 4AT

UK

טלפון: 037208292

מספר חברה רשומה: 4521150.

מספר עוסק מורשה: 179 7658 90.

מורשה ובדוק ע"י רשות הכספים לפעילות אשראי צרכנים בבריטניה.

מנהלים:

Lord Wolfson of Aspley Guise

אמנדה ג'יימס

ג'יין שילדס

מזכיר החברה: S.L Anderson

החזרות

איך מחזירים פריט?

לא מרוצה לגמרי, או שהזמנת מידה שגויה/צבע שגוי? באפשרותך להחזיר פריטים שלא נלבשו (במצבם המקורי) תוך 28 ימים מקבלת ההזמנה לקבלת החזר כספי מלא. תנאי זה אינו משפיע על זכויותיך להחזיר פריטים פגומים. בנוסף, ניתן להחזיר פריטי קוסמטיקה, תכשיטים מסוימים ופריטים עם אריזת אבטחה רק אם הם פגומים.

יש לשלוח הזמנות לכתובת הבאה:

NEXT PO BOX 1124

BRADFORD

BD4 6AU

ENGLAND


תהליך ההחזרות הינו פשוט, יש להשתמש בדף ההחזרות בחבילה שלך ולבצע את הצעדים הבאים:

  • בחר את קוד הסיבה עבור הפריט(ים) אשר אתה מחזיר.
  • הסר את תלוש ההחזרות והכנס אותו לתוך החבילה יחד עם הפריט(ים) אשר אתה מחזיר (שלב זה חשוב מאוד, בלעדיו לא נוכל לבצע את ההחזר הכספי).
  • קלף את מדבקת הכתובת להחזרות והדבק אותה על פני החבילה. ודא כי לא ניתן לראות את המדבקה המקורית.
  • החזר את החבילה בשיטה המועדפת עליך. שים לב כי איננו מציעים החזרות בחינם. על השולח לשלם את עלות המשלוח, וסכום זה לא יוחזר על ידי Next. לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באינטרנט לחנות Next.
  • יש לשמור את הוכחת המשלוח עד קבלת אישור שההחזר הכספי שלך בוצע. ההחזר יבוצע תוך 28 ימים, לשיטת התשלום בה השתמשת לביצוע ההזמנה.
  • אם כבר אין לך את דף ההחזרות, אנא צור קשר עמנו ואנו נסייע לך.

    עבור פריטים שלא יוחזרו בהתאם למדיניות המפורטת לעיל יתכן שלא יינתן החזר כספי, או שיינתן החזר כספי לפי מחיר המכירה האחרון/הנוכחי, או שהם יישמרו בידי נקסט.


    נכון, אנחנו לא מציעים החזרות בחינם כרגע. הוצאות דואר ישולמו על-ידי השולח, ו-נקסט לא תספק החזר כספי בגינן.


    אנחנו מצטערים, אנחנו לא מציעים שירות החלפה. עם זאת, ניתן פשוט להחזיר אלינו פריטים שאינם מתאימים לקבלת החזר מלא בהתאם למדיניות ההחזרים שלנו ולבצע הזמנה חדשה עבור הפריט(ים) שברצונכם לרכוש.


    מתי אקבל את ההחזר הכספי שלי?

    כאשר הפריטים המוחזרים יגיעו למחסן, תקבלו החזר כספי באופן אוטומטי בתוך 28 ימים (מיום החזרת הפריטים) אל אמצעי התשלום שבו השתמשתם לביצוע ההזמנה.

    יישלח לך דוא"ל אישור כאשר בוצע ההחזר הכספי עבור הפריט. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי, בבקשה וודא שאתה בודק את חשבונית הבנק שלך מתאריך ההזמנה והלאה, כי יכול להיות שההחזר שלך יופיע כנגד תאריך ההזמנה.

    אם שלמת תוך כדי שימוש באמצעי תשלום אחר, בבקשה צור קשר עם ספק השירות כדי לאתר את ההחזר שלך.


    לא קיבלתי את ההחזר הכספי שלי

    יישלח לך דוא"ל אישור כאשר בוצע ההחזר הכספי עבור הפריט. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי, בבקשה וודא שאתה בודק את חשבונית הבנק שלך מתאריך ההזמנה והלאה, כי יכול להיות שההחזר שלך יופיע כנגד תאריך ההזמנה.

    אם לצורך ביצוע התשלום הראשוני השתמשתם בכרטיס שהוא כעת מבוטל או פג תוקף, אנא צרו קשר עם הבנק שלכם. ההחזר הכספי מועבר תמיד אל אמצעי התשלום המקורי, ולא ניתן להעבירו לכרטיס אחר.

    אם שלמת תוך כדי שימוש באמצעי תשלום אחר, בבקשה צור קשר עם ספק השירות כדי לאתר את ההחזר שלך.

    אנא שמור את מספר מעקב ההחזרות שלך עד לקבלת ההחזר הכספי - ייתכן שתתבקש לספק מספר זה במקרה שלא קיבלנו את הפריט(ים) שלך. אם לא בחרת בשירות משלוח עם מעקב להחזרת הפריט(ים) ובידך רק קבלה מהדואר, יהיה עליך להגיש תביעה לשירות הדואר באופן ישיר.


    איבדתי את דף ההחזר שלי

    אל תדאג אם אין בידך את פתק ההחזרות יותר שהיה כלול בחבילה שלך, אנחנו יכולים לשלוח לך חדש '" tooltip-placement="bottom-right">בדוא״ל. עליך להחזיר את הפריטים יחד עם פתק ההחזרות כדי למנוע בעיות בעיבוד ההחזר שלכם.


    פרטי קשר

    אם יש לכם שאלה כלשהי, אנו זמינים לסייע לכם באופן מיידי באמצעות הצ'אט. לחצו כאן כדי להתחיל.



    אם תרצו לדבר עם אחד מן הצוות שלנו, אנא התקשרו אלינו באופן ישיר. הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, שם נציג דובר עברית יהיה זמין לסייע לכם.

    טלפון:

    037208292

    תוכלו גם למצוא אותנו במדיה החברתית, אנא לחצו על הקישורים הבאים לצפייה בפרופיל שלנו:

    תלונות

    אם אינכם מרוצים עם מוצר משלנו או עם השירות שלנו, אנו רוצים לשמוע על כך.

    אנו תמיד רוצים לתקן את המצב, אז אנא צרו עמנו קשר בדרכים הבאות:

    התקשרו אלינו, הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

    שלחו לנו מייל לכתובת International_Complaints@nextdirect.com

    אנא ציינו שם, כתובת ומספר טלפון על מנת שנוכל ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    פרטי משרד ראשי

    כתובת:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    UK

    טלפון: 037208292

    מספר חברה רשומה: 4521150.

    מספר עוסק מורשה: 179 7658 90.

    מורשה ובדוק ע"י רשות הכספים לפעילות אשראי צרכנים בבריטניה.

    מנהלים:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    אמנדה ג'יימס

    ג'יין שילדס

    מזכיר החברה: S.L Anderson

    תשלומים

    שיטות התשלום הגמישות שלנו מאפשרות לך לשלם באמצעות כל הדרכים להלן:

    אין באפשרותנו לקבל כרטיסים שתוקפם צפוי לפוג תוך 5 ימים. פרטי הכרטיס נבדקים ומאושרים על ידי צד שלישי והמוצרים נשלחים כשמתקבל אישור.


    אנחנו מצטערים, זה בלתי אפשרי לשלם עם כרטיס מתנה אונליין. אפשר לרכוש ולהשתמש בכרטיסי מתנה רק בבריטניה.


    ברצוני לעדכן את הכרטיס(ים) השמור(ים) שלי

    פשוט כנס לחשבון שלי  ובחר את האופציה "ניהול כרטיסים שמורים". בחר בכרטיס שברצונך לעדכן את פרטיו, ואתה תראה את מסך ׳ערוך כרטיס׳.


    מחיקת כרטיס שמור

    פשוט כנס לחשבון שלי  ובחר את האופציה "ניהול כרטיסים שמורים". בחר את הכרטיסים שברצונך למחוק, ובחר באפשרות של ׳מחק כרטיס׳. זה יוסר מחשבונך באופן מיידי.


    אני לא מצליח לבצע תשלום

    חלק מהבנקים דורשים בדיקות אבטחה לפני מתן תשלום כרטיס אשראי. אם תשלום כרטיס האשראי שלך נדחה בקופה, אנא פנה אל הבנק שלך ישירות כדי שיוכל לייעץ לך בהמשך. אנא ודא כי כרטיס התשלום שלך מוגדר על ידי חברת כרטיס האשראי שלך עבור תשלומים בינלאומיים.

    אם אתם משתמשים באמצעי התשלום PayPal, אנא בדקו איתם לפני שאתם יוצרים עימנו קשר.


    האם התשלום שלי הצליח?

    בדקו אם קיבלתם מאיתנו אישור הזמנה בדוא"ל. האישור אמור להישלח מייד בעת ביצוע ההזמנה.

    אם לא קיבלתם אישור בדוא"ל לאחר שעה, אנא צרו עמנו קשר ואנו נבדוק את מצב התשלום שלכם.


    אם אינכם גרים עוד בבריטניה וברצונכם לבצע תשלום לחשבון נקסט הבריטי שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות בנקאות מקוונת. למידע נוסף, אנא בקר באתר  https://help.next.co.uk/Section.aspx?ItemId=10389


    פרטי קשר

    אם יש לכם שאלה כלשהי, אנו זמינים לסייע לכם באופן מיידי באמצעות הצ'אט. לחצו כאן כדי להתחיל.



    אם תרצו לדבר עם אחד מן הצוות שלנו, אנא התקשרו אלינו באופן ישיר. הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, שם נציג דובר עברית יהיה זמין לסייע לכם.

    טלפון:

    037208292

    תוכלו גם למצוא אותנו במדיה החברתית, אנא לחצו על הקישורים הבאים לצפייה בפרופיל שלנו:

    תלונות

    אם אינכם מרוצים עם מוצר משלנו או עם השירות שלנו, אנו רוצים לשמוע על כך.

    אנו תמיד רוצים לתקן את המצב, אז אנא צרו עמנו קשר בדרכים הבאות:

    התקשרו אלינו, הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

    שלחו לנו מייל לכתובת International_Complaints@nextdirect.com

    אנא ציינו שם, כתובת ומספר טלפון על מנת שנוכל ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    פרטי משרד ראשי

    כתובת:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    UK

    טלפון: 037208292

    מספר חברה רשומה: 4521150.

    מספר עוסק מורשה: 179 7658 90.

    מורשה ובדוק ע"י רשות הכספים לפעילות אשראי צרכנים בבריטניה.

    מנהלים:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    אמנדה ג'יימס

    ג'יין שילדס

    מזכיר החברה: S.L Anderson

    החשבון שלי

    מאוד קל לפתוח חשבון - פשוט לחצו על החשבון שלי ובחרו לקוחות חדשים על מנת להזין את הפרטים שלכם. שימו לב שלא ניתן להירשם עם פרטים באותיות עבריות, יש להזין אותיות סטנדרטיות באנגלית בלבד.


    אנא ודאו כי החשבון שלכם רשום בשמכם וכי המען למשלוחים תואם לכתובת החיוב של כרטיס האשראי שלכם.


    לחץ על 'החשבון שלי', הזן את '" tooltip-placement="bottom-right">כתובת הדוא"ל והסיסמה שבהם השתמשת לצורך פתיחת החשבון ולחץ על 'התחבר עכשיו'.

    זה טבעי לשכוח את הסיסמה שלכם. אם שכחת את הסיסמה שלך, לחץ על 'שכחתי סיסמה' ובצע את ההוראות.

    אנו ניצור עבורך סיסמה זמנית, אשר תישלח לכתובת הדוא"ל הרשומה בחשבון שלך.


    כדי להפוך את הסיסמה שלך לבטוחה יותר.

  • שלב בין אותיות, מספרים וסימנים.
  • השתמש בקומבינציות או בתוים שאינם במילון.
  • עשה את הסיסמה ארוכה. נקסט מאפשרת לסיסמאות להיות בעלות 6-12 תווים, ככל שהסיסמה יותר ארוכה, ככה היא תהיה בטוחה יותר.
  • השתמש במילים וביטויים שקשים לאנשים לנחש
  • הימנע מהשם שלך או מתאריך הלידה שלך
  • אל תשתמשו ברצפים או חזרות על אותם תווים. למשל '12345678׳ או 'qwerty'

  • באפשרותכם לשנות את כתובתכם, מספר הטלפון או '" tooltip-placement="bottom-right">כתובת הדוא"ל שלכם על ידי כניסה אל 'החשבון שלי' ולחיצה על 'ערוך פרטים'.

    אם עברתם דירה לאחרונה, ודאו כי הפרטים שלכם מעודכנים לפני שתבצעו הזמנה.

    מכיוון שאנו מעבדים הזמנות במהירות האפשרית, לא תוכלו לשנות את כתובתכם אחרי שההזמנה כבר בוצעה. אם ביצעתם הזמנה לפני שעדכנתם את הפרטים שלכם, היא תישלח לכתובת המופיעה באישור ההזמנה בדוא"ל.

    אם ברצונך לשנות את השם על חשבונך, אנא צור עמנו קשר.


    אם שכחת את הסיסמה שלך, לחץ על 'שכחתי סיסמה' ובצע את ההוראות. אנו ניצור עבורך סיסמה זמנית, אשר תישלח לכתובת הדוא"ל הרשומה בחשבון שלך.

    אם תזינו סיסמה שגויה 3 פעמים, תתבקשו להזין קוד מיוחד אשר יופיע על המסך.


    איך אני יכול/ה לשנות את הסיסמה שלי?

    פשוט התחבר ל'חשבון שלי' ובחר בלינק  'איפוס סיסמה'.


    אנו ניצור עבורך סיסמה זמנית, אשר תישלח לכתובת הדוא"ל הרשומה בחשבון שלך.


    סגירת החשבון שלי

    אנו מצטערים מאוד לשמוע שברצונך לסגור את החשבון שלך. אנא ודא/י שכל ההזמנות שביצעת התקבלו לידיך ושלא קיימים החזרים כספיים הממתינים לתשלום לפני שאת/ה יוצר/ת עימנו קשר לצורך סגירת החשבון.


    אם ברצונכם לעדכן את המידע השיווקי שאתם מקבלים מאיתנו, כנסו אל 'החשבון שלי', סמנו או בטלו את הסימון תחת 'העדפות התקשרות' והקליקו על 'עדכן'.

    תוכלו גם להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה בתחתית דוא"ל שיווקי שקיבלתם לאחרונה. פשוט לחצו על הלינק ובחרו 'הסרה'.

    אם תסירו את עצמכם מרשימת התפוצה לדוא"ל שיווקי, לא תקבלו מידע על ההטבות וההנחות החדשות ביותר שלנו, או על המבצעים הבאים באתר נקסט.

    עשויים לחלוף כמה ימים עד שהפרטים יתעדכנו במערכת, אז אל תדאגו אם תקבלו דוא"ל בפרק הזמן הזה.


    פרטי קשר

    אם יש לכם שאלה כלשהי, אנו זמינים לסייע לכם באופן מיידי באמצעות הצ'אט. לחצו כאן כדי להתחיל.



    אם תרצו לדבר עם אחד מן הצוות שלנו, אנא התקשרו אלינו באופן ישיר. הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, שם נציג דובר עברית יהיה זמין לסייע לכם.

    תוכלו גם למצוא אותנו במדיה החברתית, אנא לחצו על הקישורים הבאים לצפייה בפרופיל שלנו:


    תלונות

    אם אינכם מרוצים עם מוצר משלנו או עם השירות שלנו, אנו רוצים לשמוע על כך.

    אנו תמיד רוצים לתקן את המצב, אז אנא צרו עמנו קשר בדרכים הבאות:

    התקשרו אלינו, הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

    שלחו לנו מייל לכתובת International_Complaints@nextdirect.com

    אנא ציינו שם, כתובת ומספר טלפון על מנת שנוכל ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.


    פרטי משרד ראשי

    כתובת:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    UK

    מס' טלפון: +44 116 319 7948

    מספר חברה רשומה: 4521150.

    מספר עוסק מורשה: 179 7658 90.

    מורשה ובדוק ע"י רשות הכספים לפעילות אשראי צרכנים בבריטניה.

    מנהלים:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    אמנדה ג'יימס

    ג'יין שילדס

    מזכיר החברה: S.L Anderson

    לקנות עם נקסט

    דרוש חשבון נקסט כדי לבצע הזמנה. לקוחות קיימים יכולים להזין את דוא"ל והסיסמה הרשומים כדי להתחבר לפני שמתחילים את ההזמנה שלהם.

    כדי לבצע הזמנה, פשוט לחצו על פריט, בחרו את המידה ולחצו על 'הוסף לסל. אם מספר הפריט ידוע לכם, תוכלו להזין אותו בתיבת החיפוש או דרך אפשרות ה'קניה המהירה' שלנו. באפשרותכם גם לדפדף בין הקטגוריות שלנו באמצעות התפריטים שבראש הדף.

    כשתסיימו את הקניות, פשוט לחצו על 'לקופה' בסל הקניות שלכם.

    אם אין לכם חשבון בנקסט, אל תדאגו - תוכלו ליצור חשבון בקופה.

    לאחר מכן תוכלו לבחור את אמצעי התשלום שלכם ולהשלים את ההזמנה.

    אנו נשלח לכם דוא"ל אישור לכתובת הדוא"ל עמה נרשמתם ברגע שההזמנה שלכם תיקלט במערכת. הדבר עשוי לקחת כמה שעות. זכרו לבדוק גם בתיקיית דואר הזבל!

    אם תרצו לבצע את הזמנתכם בטלפון, אנחנו פתוחים 24 שעות ביממה. אנא שים לב כי אנו יכולים לקחת הזמנות בטלפון רק אם אתה משלם עם כרטיס. כתובת החיוב של כרטיס האשראי או כרטיס החיוב שלך חייבת להיות תואמת לכתובת המשלוח.

    שימו לב שאין באפשרותנו לקבל תשלומים מטלפון כשר.


    אני לא יכול לבצע את ההזמנה

    אם לא מתאפשר לך להמשיך לשלב ביצוע ההזמנה, אנא בדוק כי אין לך פריטים המסומנים כ-'אזל המלאי' בסל הקניות. על מנת להמשיך לביצוע ההזמנה, יש פשוט להסיר את הפריטים האלה. אנו מאוד מצטערים, אין באפשרותכם לשמור או להזמין פריטים מראש כרגע.


    האם ניתן לשנות את ההזמנה שלי?

    אנו מעבדים הזמנות במהירות כדי שהפריטים יגיעו אליכם מוקדם ככל האפשר. לכן לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שאושרה.

    ניתן לבצע שינויים רק אם במקרה שברצונכם לבטל פריט שמתעכב. בבקשה צור עימנו קשר ואנחנו נשמח לעזור לך עם זה.

    כאשר תקבלו את החבילה, נסו את הפריטים שהזמנתם. אם מצאתם כי הפריטים עדיין אינם מתאימים, פשוט החזירו אותם אלינו לקבלת החזר מלא בשיטת ההחזר המועדפת שלכם. שימו לב כי דמי המשלוח ישולמו על ידי השולח ולא יינתן עבורם החזר כספי.


    תוכל לשמור את הפריטים בסל שלך בעזרת הכפתור 'שמור למאוחר יותר'. תכונה זו בלעדית לפריטים במחיר מלא בלבד. כפתור 'שמור למאוחר יותר' אינו זמין בתקופת מבצעים.


    מדי פעם אנחנו שולחים קודי הנחה ללקוחות. כדי לקבל את ההנחה, הזינו את הקוד בתיבת 'קוד הנחה' בעת ביצוע ההזמנה. הקוד מורכב משילוב של אותיות ומספרים.

    אם קוד ההנחה אינו עובד, אנא ממך וודא שהוא הוכנס נכונה. כל קודי ההנחה צריכים להיות מוכנסים באותיות גדולות בדיוק כפי שהינם מופיעים בעלון, בכרטיס ההנחה שלך או בדוא״ל שלך. ההנחה תופיע מיד לפני שהתשלום נלקח.

    ניתן למצוא את כל התנאים ותאריכי תפוגה עבור קודי ההנחה הנוכחיים ב'תקנון ותנאי השימוש' שלנו.

    אנו מצטערים, לא ניתן לצפות בהיסטוריית ההזמנות בחשבון שלך. פשוט בדקו את הודעת האישור בדוא"ל; שם יופיעו הפריטים שהזמנתם ותאריך המשלוח הצפוי.

    אם לא קיבלתם אישור הזמנה בדוא"ל בתוך 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה, אבל כן חויבתם עבור ההזמנה, אנא צרו עימנו קשר ואנו נבדוק את העניין.


    האם ההזמנה שלי בוצעה?

    אם אינכם בטוחים אם ההזמנה שלך עובדה, אנא בדקו אם קיבלתם הודעת אישור הזמנה ממנו ב'" tooltip-placement="bottom-right">דוא"ל. האישור אמור להישלח מייד בעת ביצוע ההזמנה.

    אם לא קיבלת הודעת אישור באימייל לאחר שעברה שעה, הודיע/י לנו ונבדוק זאת עבורך.


    אם צפוי מלאי נוסף של פריט מסוים, תאריך משוער יופיע בתפריט הנפתח, למשל 'הזמינו עכשיו למשלוח בעוד 1-2 שבועות'.

    אתר האינטרנט שלנו מתעדכן באופן קבוע עם הפריטים החדשים ביותר שלנו ככל שהמלאי הופך לזמין. או למה שלא תחפשו חלופה נהדרת?


    אנחנו מאוד מצטערים, אין אפשרות להזמין קטלוג או עלון. באפשרותכם לקנות ממגוון המוצרים שלנו באתר.

    אנו נשלח אליכם מידע שיווקי מעת לעת. אנא בדקו שאישרתם קבלת הודעות כאלה באזור 'החשבון שלי'.


    פרטי קשר

    אם יש לכם שאלה כלשהי, אנו זמינים לסייע לכם באופן מיידי באמצעות הצ'אט. לחצו כאן כדי להתחיל.



    אם תרצו לדבר עם אחד מן הצוות שלנו, אנא התקשרו אלינו באופן ישיר. הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, שם נציג דובר עברית יהיה זמין לסייע לכם.

    טלפון:

    037208292

    תוכלו גם למצוא אותנו במדיה החברתית, אנא לחצו על הקישורים הבאים לצפייה בפרופיל שלנו:

    תלונות

    אם אינכם מרוצים עם מוצר משלנו או עם השירות שלנו, אנו רוצים לשמוע על כך.

    אנו תמיד רוצים לתקן את המצב, אז אנא צרו עמנו קשר בדרכים הבאות:

    התקשרו אלינו, הקווים שלנו פתוחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

    שלחו לנו מייל לכתובת International_Complaints@nextdirect.com

    אנא ציינו שם, כתובת ומספר טלפון על מנת שנוכל ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    פרטי משרד ראשי

    כתובת:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    UK

    טלפון: 037208292

    מספר חברה רשומה: 4521150.

    מספר עוסק מורשה: 179 7658 90.

    מורשה ובדוק ע"י רשות הכספים לפעילות אשראי צרכנים בבריטניה.

    מנהלים:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    אמנדה ג'יימס

    ג'יין שילדס

    מזכיר החברה: S.L Anderson

    תקנון ותנאי שימוש

    תקנון ותנאי שימוש

    אשר שינוי מדינה

    האם אתם בטוחים שברצונכם לצאת מהאתר?

    אם תצאו מהאתר
    תאבדו את סל הקניות שלכם ואת תוכנו.

    ביטול