לחצו כאן כדי לגלוש באתר שלנו עם כלי נגישות נוספים, כגון קריאת מסך

NEXTDIRECT

שאלות נפוצות

המסמך הבא מפרט את השאלות הנפוצות באתר של Next.
שאלות נפוצות נכון ל-

חנות האונליין שלנו פתוחה כרגיל. השבתת שדות תעופה *לא* צפויות להשפיע על המשלוח שלך.  לאור השינויים המתמשכים במצב נגיף הקורונה, אנו עובדים קשה על מנת להבטיח את שלומם של כולם בעוד שאנו ממשיכים לספק את השירות הטוב ביותר שניתן.  העמדנו אמצעי בטיחות נוספים שנועדו לשמור על עובדי המחסן שלנו ולהבטיח שהם יוכלו לפעול בסביבה בטוחה.

לעדכונים בנוגע לחנויות, קראו את סעיף המשלוחים להלן

כיצד פותחים חשבון?

מאוד קל לפתוח חשבון - פשוט לחצו על החשבון שלי ובחרו לקוחות חדשים על מנת להזין את הפרטים שלכם. שימו לב שלא ניתן להירשם עם פרטים באותיות עבריות, יש להזין אותיות סטנדרטיות באנגלית בלבד.


אנא ודאו כי החשבון שלכם רשום בשמכם וכי המען למשלוחים תואם לכתובת החיוב של כרטיס האשראי שלכם.

התחברות לחשבון שלי

לחצו על 'החשבון שלי', הזינו את כתובת הדוא"ל והסיסמה שבהם השתמשתם לצורך פתיחת החשבון ולחצו על 'התחבר'.

זה טבעי לשכוח את הסיסמה שלכם. אם שכחת את הסיסמה שלך, לחץ על 'שכחתי סיסמה' ובצע את ההוראות.

אנו ניצור עבורך סיסמה זמנית, אשר תישלח לכתובת הדוא"ל הרשומה בחשבון שלך.

  • שלב בין אותיות, מספרים וסימנים.
  • השתמש בקומבינציות או בתוים שאינם במילון.
  • עשה את הסיסמה ארוכה. נקסט מאפשרת לסיסמאות להיות בעלות 6-12 תווים, ככל שהסיסמה יותר ארוכה, ככה היא תהיה בטוחה יותר.
  • השתמש במילים וביטויים שקשים לאנשים לנחש
  • הימנע מהשם שלך או מתאריך הלידה שלך
  • אל תשתמשו ברצפים או חזרות על אותם תווים. למשל '12345678׳ או 'qwerty'
  • עדכון הפרטים שלי

    באפשרותכם לשנות את כתובתכם, מספר הטלפון או כתובת הדוא"ל שלכם בכניסה ל'החשבון שלי' ולחיצה על 'עריכת פרטים'.

    אם עברתם דירה לאחרונה, ודאו כי הפרטים שלכם מעודכנים לפני שתבצעו הזמנה.

    מכיוון שאנו מעבדים הזמנות במהירות האפשרית, לא תוכלו לשנות את כתובתכם אחרי שההזמנה כבר בוצעה. אם ביצעתם הזמנה לפני שעדכנתם את הפרטים שלכם, היא תישלח לכתובת המופיעה באישור ההזמנה בדוא"ל.


    שכחתי את הסיסמה שלי

    אם שכחת את הסיסמה שלך, לחץ על 'שכחתי סיסמה' ובצע את ההוראות. אנו ניצור עבורך סיסמה זמנית, אשר תישלח לכתובת הדוא"ל הרשומה בחשבון שלך.

    אם תזינו סיסמה שגויה 3 פעמים, תתבקשו להזין קוד מיוחד אשר יופיע על המסך.


    שימו לב: אם לא ביצעתם הזמנה ב-12 החודשים האחרונים, יהיה עליכם לפתוח חשבון חדש. ניתן להירשם בקלות כאן

    אנו ניצור עבורך סיסמה זמנית, אשר תישלח לכתובת הדוא"ל הרשומה בחשבון שלך.

    עזרה עם החשבון שלי

    סגירת החשבון שלי

    אנו מצטערים מאוד לשמוע שברצונך לסגור את החשבון שלך. אנא ודא/י שכל ההזמנות שביצעת התקבלו לידיך ושלא קיימים החזרים כספיים הממתינים לתשלום לפני שאת/ה יוצר/ת עימנו קשר לצורך סגירת החשבון.

    ברצוני לשנות את המידע השיווקי שאני מקבל/ת

    אם ברצונכם לעדכן את המידע השיווקי שאתם מקבלים מאיתנו, כנסו אל 'החשבון שלי', סמנו או בטלו את הסימון ב'העדפות התקשרות' והקליקו על 'עדכן'.

    תוכלו גם להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה בתחתית דוא"ל שיווקי שקיבלתם לאחרונה. פשוט לחצו על הלינק ובחרו 'הסרה'.

    אם תסירו את עצמכם מרשימת התפוצה לדוא"ל שיווקי, לא תקבלו מידע על ההטבות וההנחות החדשות ביותר שלנו, או על המבצעים הבאים באתר נקסט.

    עשויים לחלוף כמה ימים עד שהפרטים יתעדכנו במערכת, אז אל תדאגו אם תקבלו דוא"ל בפרק הזמן הזה.

    ביצוע הזמנות

    דרוש חשבון נקסט כדי לבצע הזמנה. לקוחות קיימים יכולים להזין את דוא"ל והסיסמה הרשומים כדי להתחבר לפני שמתחילים את ההזמנה שלהם.

    כדי לבצע הזמנה, פשוט לחצו על פריט, בחרו את המידה ולחצו על 'הוסף לסל. אם מספר הפריט ידוע לכם, תוכלו להזין אותו בתיבת החיפוש או דרך אפשרות ה'קניה המהירה' שלנו. באפשרותכם גם לדפדף בין הקטגוריות שלנו באמצעות התפריטים שבראש הדף.

    כשתסיימו את הקניות, פשוט לחצו על 'לקופה' בסל הקניות שלכם.

    אם אין לכם חשבון בנקסט, אל תדאגו - תוכלו ליצור חשבון בקופה.

    לאחר מכן תוכלו לבחור את אמצעי התשלום שלכם ולהשלים את ההזמנה.

    אנו נשלח לכם דוא"ל אישור לכתובת הדוא"ל עמה נרשמתם ברגע שההזמנה שלכם תיקלט במערכת. הדבר עשוי לקחת כמה שעות. זכרו לבדוק גם בתיקיית דואר הזבל!

    אם ברצונך לבצע את ההזמנה שלך בטלפון, קווי הטלפון פתוחים משעה 8 בבוקר עד 6 אחר הצהריים שעון בריטניה. אנא שים לב כי אנו יכולים לקחת הזמנות בטלפון רק אם אתה משלם עם כרטיס. כתובת החיוב של כרטיס האשראי או כרטיס החיוב שלך חייבת להיות תואמת לכתובת המשלוח.

    שימו לב שאין באפשרותנו לקבל תשלומים מטלפון כשר.

    אני לא יכול לבצע את ההזמנה

    אם לא מתאפשר לך להמשיך לשלב ביצוע ההזמנה, אנא בדוק כי אין לך פריטים המסומנים כ-'אזל המלאי' בסל הקניות. על מנת להמשיך לביצוע ההזמנה, יש פשוט להסיר את הפריטים האלה. אנו מאוד מצטערים, אין באפשרותכם לשמור או להזמין פריטים מראש כרגע.

    שינוי הזמנה

    האם ניתן לשנות את ההזמנה שלי?

    אנו מעבדים הזמנות במהירות כדי שהפריטים יגיעו אליכם מוקדם ככל האפשר. לכן לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שאושרה.

    ניתן לבצע שינויים רק אם במקרה שברצונכם לבטל פריט שמתעכב. בבקשה צור עימנו קשר ואנחנו נשמח לעזור לך עם זה.

    כאשר תקבלו את החבילה, נסו את הפריטים שהזמנתם. אם מצאתם כי הפריטים עדיין אינם מתאימים, פשוט החזירו אותם אלינו לקבלת החזר מלא בשיטת ההחזר המועדפת שלכם. שימו לב כי דמי המשלוח ישולמו על ידי השולח ולא יינתן עבורם החזר כספי.

    שמירת סל קניות

    תוכל לשמור את הפריטים בסל שלך בעזרת הכפתור 'שמור למאוחר יותר'. תכונה זו בלעדית לפריטים במחיר מלא בלבד. כפתור 'שמור למאוחר יותר' אינו זמין בתקופת מבצעים.

    קודי קידום

    מדי פעם אנחנו שולחים קודי הנחה ללקוחות. כדי לקבל את ההנחה, הזינו את הקוד בתיבת 'קוד הנחה' בעת ביצוע ההזמנה. הקוד מורכב משילוב של אותיות ומספרים.

    אם קוד ההנחה אינו עובד, אנא ממך וודא שהוא הוכנס נכונה. כל קודי ההנחה צריכים להיות מוכנסים באותיות גדולות בדיוק כפי שהינם מופיעים בעלון, בכרטיס ההנחה שלך או בדוא״ל שלך. ההנחה תופיע מיד לפני שהתשלום נלקח.

    ניתן למצוא את כל התנאים ותאריכי תפוגה עבור קודי ההנחה הנוכחיים ב'תקנון ותנאי השימוש' שלנו.

    האם ניתן לראות את ההזמנות הקודמות שלי?

    אנו מצטערים, לא ניתן לצפות בהיסטוריית ההזמנות בחשבון שלך. פשוט בדקו את הודעת האישור בדוא"ל; שם יופיעו הפריטים שהזמנתם ותאריך המשלוח הצפוי.

    אם לא קיבלתם אישור הזמנה בדוא"ל בתוך 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה, אבל כן חויבתם עבור ההזמנה, אנא צרו עימנו קשר ואנו נבדוק את העניין.

    עזרה עם הזמנה

    האם ההזמנה שלי בוצעה?

    אם אינכם בטוחים אם הזמנתכם עובדה, אנא בדקו אם קיבלתם מאיתנו מייל לאישור ההזמנה. האישור אמור להישלח מייד בעת ביצוע ההזמנה. אם לא קיבלת הודעת אישור באימייל לאחר שעברה שעה, הודיע/י לנו ונבדוק זאת עבורך.

    אזל מלאי הפריט שלי

    אם צפוי מלאי נוסף של פריט מסוים, תאריך משוער יופיע בתפריט הנפתח, למשל 'הזמינו עכשיו למשלוח בעוד 1-2 שבועות'.

    לחלופין, למה שלא תבדקו את פריטים חדשים האחרונים שלנו.

    ניתן להזמין קטלוג או עלון?

    אנחנו מאוד מצטערים, אין אפשרות להזמין קטלוג או עלון. באפשרותכם לקנות ממגוון המוצרים שלנו באתר.

    אנו נשלח אליכם מידע שיווקי מעת לעת. אנא בדקו שאישרתם קבלת הודעות כאלה באזור 'החשבון שלי'.

    באילו שיטות תשלום ניתן להשתמש?

    שיטות התשלום הגמישות שלנו מאפשרות תשלום בכל הדרכים הבאות:

    ויזה / ויזה אלקטרון, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס, Paypal

    אין באפשרותנו לקבל כרטיסים שתוקפם צפוי לפוג תוך 5 ימים. פרטי הכרטיס נבדקים ומאושרים על ידי צד שלישי והמוצרים נשלחים כשמתקבל אישור.



    אנו לוקחים את אבטחת המידע שלך ברצינות רבה ולכן השקענו בטכנולוגיה החדשה ביותר המקודדת את המידע כאשר הוא נשלח אלינו.

    על כרטיסי אשראי וחיוב להיות רשומים לכתובת החשבון. פרטי הכרטיס נבדקים ומאומתים על ידי צד שלישי והפריטים נשלחים עם קבלת האישור. אנא ודא כי כרטיס התשלום שלך מוגדר על ידי חברת כרטיס האשראי שלך עבור תשלומים בינלאומיים.

    לצערנו, אין באפשרותנו לקבל תשלומים מכרטיס אשר יפוג תוקפו תוך חמישה ימים מיום ביצוע ההזמנה, או מכרטיסים נטענים.

    האם ניתן לשלם בכרטיס מתנה (גיפט קארד)?

    אנחנו מצטערים, זה בלתי אפשרי לשלם עם כרטיס מתנה אונליין. אפשר לרכוש ולהשתמש בכרטיסי מתנה רק בבריטניה.

    עזרה עם כרטיס(ים) שמור(ים)

    ברצוני לעדכן את הכרטיס(ים) השמור(ים) שלי

    פשוט כנס לחשבון שלי  ובחר את האופציה "ניהול כרטיסים שמורים". בחר בכרטיס שברצונך לעדכן את פרטיו, ואתה תראה את מסך ׳ערוך כרטיס׳.


    מחיקת כרטיס שמור

    פשוט כנס לחשבון שלי  ובחר את האופציה "ניהול כרטיסים שמורים". בחר את הכרטיסים שברצונך למחוק, ובחר באפשרות של ׳מחק כרטיס׳. זה יוסר מחשבונך באופן מיידי.

    עזרה עם תשלומים

    אני לא מצליח לבצע תשלום

    חלק מהבנקים דורשים בדיקות אבטחה לפני מתן תשלום כרטיס אשראי. אם תשלום כרטיס האשראי שלך נדחה בקופה, אנא פנה אל הבנק שלך ישירות כדי שיוכל לייעץ לך בהמשך. אנא ודא כי כרטיס התשלום שלך מוגדר על ידי חברת כרטיס האשראי שלך עבור תשלומים בינלאומיים.

    אם אתם משתמשים באמצעי התשלום PayPal, אנא בדקו איתם לפני שאתם יוצרים עימנו קשר.


    האם התשלום שלי הצליח?

    בדקו אם קיבלתם מאיתנו אישור הזמנה בדוא"ל. האישור אמור להישלח מייד בעת ביצוע ההזמנה. אם לא קיבלתם אישור בדוא"ל לאחר שעה, אנא צרו עמנו קשר ואנו נבדוק את מצב התשלום שלכם.

    פרטי מפתח אודות משלוחים

    נקודת איסוף משלוח

    זמני משלוח יאושרו בעמוד הקופה.

    חדשות טובות, יש כרגע משלוח בחינם בכל הזמנה מעל 100 ₪.  הזמנות של פחות מ-100 ₪ יחויבו במשלוח בסך 14 ₪ על כל הזמנה.

    ייתכן שההזמנה תיקח עוד מספר ימים בתקופות החגים בישראל, ימי חופש לאומיים בבריטניה, בסופי שבוע ובתקופות של מכירות.

    כאשר ההזמנה תגיע לסניף הדואר המקומי שלכם, תישלח הודעה ליידע אתכם שהחבילה שלכם מוכנה לאיסוף.

    אנא הצטיידו בהודעה ובתעודת זהות או דרכון בעת איסוף החבילה מסניף הדואר.


    מידע נוסף אודות משלוחים

    לצערנו לא ניתן לבצע משלוחים לכתובת שונה מזו הרשומה בחשבונכם. כלל זה כולל כתובת עבודה, תא דואר או כתובת במדינה אחרת.

    כדי להימנע מעיכובים מיותרים במשלוח החבילות אנא קחו רגע לעדכן את המיקוד בחשבון שלכם עם המספר בן 7 הספרות.

    אם אינכם בטוחים לגבי המיקוד בן 7 הספרות שלכם, אנא היכנסו לקישור הבא למידע נוסף:

    'https://mypost.israelpost.co.il/zipcodesearch'

    שימו לב כי אם ביצעתם הזמנות בסמוך אחת לשנייה, הן עשויות להישלח יחד על מנת לוודא שהפריטים יגיעו אליכם בהקדם האפשרי.


    האם יחייבו אותי בדמי מכס?

    בהתאם לערך של ההזמנה שלך והמדינה שלך, אתה עשוי לשלם מכס או מיסי ייבוא החובות כשהחבילה שלך תגיע למדינה. כפי שמפורט בתנאים והגבלות שלנו, על הלקוח לשלם את עמלות אלה והם ולא יכוסו על ידי נקסט.

    אגרות אלה מוגדרות על-ידי המדינה שלך ומשתנים בין ההזמנות, אינינו מסוגלים לחזות מה האגרות ההלו יכולות להיות. למידע נוסף, אנא פנה למשרדי המכס המקומיים שלך לפני ביצוע הזמנה.

    אתם אחראים לוודא שכל המוצרים שאתם מזמינים מותרים לייבוא לפי חוקי המדינה.


    משלוחים בתקופות מבצעים

    במשך תקופות של מבצעים, משלוחים יגיעו תוך 14-21 ימים. תאריך המשלוח שלכם יאושר עם ביצוע ההזמנה.


    * בכפוף למלאי, זמינות השליחים ואזור פעילות השליחים/מיקום המחסן. חריגים חלים, עיינו בתקנון ובתנאים המלאים.

    איך לעקוב אחר ההזמנה שלי

    רוצים לדעת מה המצב הנוכחי של ההזמנות וההחזרות שלכם? פשוט היכנסו ל"חשבון שלי" ולחצו על "ההזמנות שלי" כדי לצפות בפרטי המעקב העדכניים לגבי המשלוח שלכם. ברגע שההזמנה שלך נמצאת בדרך, יישלח לך מספר מעקב במייל. כדי לעקוב אחר המשלוח שלכם, לחצו על הקישור במייל כדי לבקר באתר של חברת השילוח. אם אינך מצליח למצוא את מייל המעקב, אנא וודא כי בדקת את תיבת הספאם או דואר הזבל שלך.

    יש לי בעיה עם המשלוח שלי

    לא קיבלתי את ההזמנה שלי

    למעקב אונליין אחר החבילה שלכם היכנסו ל"חשבון שלי" ולחצו על "ההזמנות שלי". לחלופין, ניתן ללחוץ על הקישור במייל שקיבלתם מאיתנו. אם האתר מראה שהחבילה נמסרה, אך לא קיבלתם דבר, אנא הודיעו לנו ואנו נעזור לכם.


    חסר פריט בחבילה שלי

    אם חסר פריט מהחבילה שקיבלתם, יתכן שהוא מתעכב. הפריט יישלח אליכם בחבילה נפרדת כשתגיע סחורה חדשה. אנא בדקו את אישור ההזמנה שנשלח אליכם בדוא"ל. התאריך המשוער למשלוח אמור להיות מצוין בצד הפריט החסר.

    לפעמים פריטים נשלחים בנפרד ממחסן אחר. אם חסר פריט מהחבילה שלכם, אנא עיינו בדף המשלוח או בפתק המוצמד לחבילה ובדקו אם מצוין שם שהפריט יישלח אליכם במועד מאוחר יותר. בדקו גם את תיבת הדוא"ל הנכנס שלכם. אם קיבלתם הודעה ובה מספר מעקב נוסף, החבילה השנייה כבר בדרך אליכם.

    אם החבילה שקיבלתם פגומה, אנא בדקו שכל הפריטים שהזמנתם נמצאים בפנים. אם פריט כלשהו חסר או פגום, אנא צרו עימנו קשר בהקדם האפשרי ונשמח לסייע לכם.

    קיבלתי את הפריט הלא נכון

    אנו מצטערים אם קיבלתם פריט שונה מזה שהזמנתם או מהתיאור שמופיע באתר. אנא צרו עימנו קשר בהקדם האפשרי ונשמח לסייע לכם.

    פריטים פגומים 

    קיבלתי פריט פגום

    אנו מצטערים מאוד לשמוע שקיבלתם פריט פגום. אם קיים בפריט פגם בולט בעת קבלתו, אנא צרו עמנו קשר ופרטו מה הפגם לפני שתחזירו את הפריט, כדי שנוכל לייעץ לכם כיצד להמשיך.

    הפריט שלי נפגם

    אנו מתנצלים על כך שהפריט שלכם נפגם בעת השימוש. לפני שאתם מחזירים מוצר, אנא צרו עמנו קשר בהקדם האפשרי וספרו לנו מה הבעיה, כדי שנוכל לידע אתכם באילו פעולות לנקוט.

    פרטי מפתח אודות החזרות

    חדש! עכשיו החזרת פריטים קלה מתמיד! אינך צריך עוד לשלוח את ההחזרות שלך לבריטניה. אתה יכול להחזיר את הפריט שלך לסניף דואר ישראל הקרוב אלייך ולהשאיר לנו את העבודה הקשה! אנו ננכה 25 ש״ח מההחזר שלך, כך שאין צורך לשלם מראש בכדי להחזיר! גלה כיצד להלן.

    איך מחזירים פריט?

    אם טופס ההחזרות כבר איננו בידך, יש לפנות אלינו לסיוע.

    עבור פריטים שלא יוחזרו בהתאם למדיניות המפורטת לעיל יתכן שלא יינתן החזר כספי, או שיינתן החזר כספי לפי מחיר המכירה האחרון/הנוכחי, או שהם יישמרו בידי נקסט.

    לא מרוצה עם ההזמנה, הזמנת את המידה הלא נכונה או הצבע הלא נכון? לקבלת החזר כספי, ניתן להחזיר פריטים שלא נלבשו (במצבם המקורי) תוך 28 ימים מקבלת ההזמנה​. אין זה משפיע על זכויותיך להחזיר מוצרים פגומים. תהליך ההחזרות שלנו הינו פשוט, יש להשתמש בטופס ההחזרות שלנו ובצעו את הצעדים הבאים:

    1) התחברו לאתר בלחיצה כאן

    2) יש לבצע את הצעדים בפורטל על מנת ליצור תווית מען החזרה. תידרשו להצטייד במספר סימוכין החזרה (המוצג בפורטל בצד ימין) על מנת להשלים את התהליך.

    3) סכום בסך 25 ש"ח ינוכה מההחזר הכספי שלכם תמורת השימוש בשירות זה.

    4) תלשו את טופס ההחזרות לאחר מילוי כל הפרטים (בצד ימין) והכניסו אותו לחבילה עם הפריט/ים אותו/ם תרצו להחזיר (שלב זה חשוב מאוד מכיוון שלא נוכל לבצע את ההחזר הכספי ללא טופס זה).

    5) הדביקו לחלק החיצוני של החבילה את תווית מען ההחזרות אותו תדפיסו דרך הפורטל, וודאו כי לא ניתן לראות את התווית המקורית.

    6) קחו את החבילה לסניף הדואר המקומי שלכם.

    7) מספר הסימוכין להחזרה שלכם (בצד ימין) מהווה הוכחת משלוח. אנא רשמו אותו ושמרו אותו עד שתקבלו אישור שההחזר הכספי זוכה.

    ההחזר יבוצע תוך 28 ימים, לשיטת התשלום בה השתמשת לביצוע ההזמנה.

    אם טופס ההחזרות כבר איננו בידך, יש לפנות אלינו לסיוע.

    עבור פריטים שלא יוחזרו בהתאם למדיניות המפורטת לעיל יתכן שלא יינתן החזר כספי, או שיינתן החזר כספי לפי מחיר המכירה האחרון/הנוכחי, או שהם יישמרו בידי נקסט.

    האם עליי לשלם עבור החזרות?

    כן, איננו מציעים החזרות בחינם ברגע זה. סכום בסך 25 ש"ח ינוכה מההחזר הכספי שלכם עבור השימוש בשירות הנ"ל.


    האם ניתן להחליף פריטים?

    אנחנו מצטערים, אנחנו לא מציעים שירות החלפה. עם זאת, ניתן פשוט להחזיר אלינו פריטים שאינם מתאימים לקבלת החזר מלא בהתאם למדיניות ההחזרים שלנו ולבצע הזמנה חדשה עבור הפריט(ים) שברצונכם לרכוש.

    מידע אודות החזרות

    מתי אקבל את ההחזר הכספי שלי?

    כאשר הפריטים המוחזרים יגיעו למחסן, תקבלו החזר כספי באופן אוטומטי בתוך 28 ימים (מיום החזרת הפריטים) אל אמצעי התשלום שבו השתמשתם לביצוע ההזמנה.

    יישלח לך דוא"ל אישור כאשר בוצע ההחזר הכספי עבור הפריט. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי, בבקשה וודא שאתה בודק את חשבונית הבנק שלך מתאריך ההזמנה והלאה, כי יכול להיות שההחזר שלך יופיע כנגד תאריך ההזמנה.

    אם שילמת בשיטת תשלום אחרת, אנא פנה לספק התשלום/המנפיק כדי לאתר את ההחזר.


    לא קיבלתי את ההחזר הכספי שלי

    יישלח לך דוא"ל אישור כאשר בוצע ההחזר הכספי עבור הפריט. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי, בבקשה וודא שאתה בודק את חשבונית הבנק שלך מתאריך ההזמנה והלאה, כי יכול להיות שההחזר שלך יופיע כנגד תאריך ההזמנה.

    אם לצורך ביצוע התשלום הראשוני השתמשתם בכרטיס שהוא כעת מבוטל או פג תוקף, אנא צרו קשר עם הבנק שלכם. ההחזר הכספי מועבר תמיד אל אמצעי התשלום המקורי, ולא ניתן להעבירו לכרטיס אחר.

    אם שילמתם באמצעי תשלום אחר, יש לפנות לספק השירות כדי לאתר את ההחזר שלכם.

    אנא שמור את מספר מעקב ההחזרות שלך עד לקבלת ההחזר הכספי - ייתכן שתתבקש לספק מספר זה במקרה שלא קיבלנו את הפריט(ים) שלך. אם לא בחרת בשירות משלוח עם מעקב להחזרת הפריט(ים) ובידך רק קבלה מהדואר, יהיה עליך להגיש תביעה לשירות הדואר באופן ישיר.

    עזרה עם החזרות

    איבדתי את טופס ההחזרות שלי

    אל דאגה אם כבר אין בידכם את טופס ההחזרות שהיה כלול בחבילה, נוכל לשלוח לכם אחד חדש במייל. יש להחזיר את הפריטים יחד עם טופס ההחזרות כדי למנוע בעיות בעיבוד ההחזר שלכם.

    צור קשר מידע

    אם יש לכם שאלה כלשהי, אנו זמינים לסייע לכם באופן מיידי באמצעות הצ'אט. אנא לחץ על הקישור למטה כדי להתחיל.


    התקשרו אלינו


    אנחנו כאן כדי לעזור, אך יכול להיות שתצטרכו לחכות כמה דקות עד שנחבר אתכם.

    דברו איתנו בצ'אט


    אנחנו כאן וממתינים לשוחח איתכם

    שלחו לנו מייל


    אתם מוזמנים לשלוח לנו מייל, אך עשוי לקחת לנו כמה ימים לחזור אליכם.


    אנו מבצעים כעת שיחות בין השעות 08:00 - 22:00 שעון ישראל 7 ימים בשבוע. מחוץ לשעות אלה, נשמח לעזור לכם באמצעות הצ'אט.

    תלונות

    אם אינכם מרוצים עם מוצר משלנו או עם השירות שלנו, אנו רוצים לשמוע על כך.

    אנו תמיד רוצים לתקן את המצב, אז אנא צרו עמנו קשר בדרכים הבאות:

    שלחו לנו מייל לכתובת International_Complaints@nextdirect.com

    אנא ציינו שם, כתובת ומספר טלפון על מנת שנוכל ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    לתקנון ותנאי השימוש

    תקנון ותנאי שימוש

    אשר שינוי מדינה

    האם אתם בטוחים שברצונכם לצאת מהאתר?

    אם תצאו מהאתר
    תאבדו את סל הקניות שלכם ואת תוכנו.

    ביטול

    פריטים שנצפו לאחרונה

    טוען...

    לא נמצאים פריטים שנצפו לאחרונה. פריטים יופיעו כאן בזמן שאתם צופים בהם. כשהפריטים יופיעו, תוכלו לבחור בתמונה כדי לחזור לפריטים.

    אופס! משהו השתבש! אנא נסו שנית